Regiotaxi Utrecht doet er alles aan om u goed van dienst te zijn. Het is natuurlijk vervelend als er iets gebeurt waar u ontevreden over bent.
Er is een onafhankelijk klachtenmeldpunt waar u uw klacht kunt doorgegeven. Het klachtenmeldpunt neemt uw klacht in behandeling en zorgt ervoor dat uw klacht op de juiste plek terecht komt.
U kunt uw klacht op twee manieren doorgeven:
Online
Vul het formulier in
Telefonisch
Het klachtenmeldpunt is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's avonds. Telefoonnummer: 088 - 00 25 488.
Het klachtenmeldpunt stuurt alle klachten per email door naar de vervoerder. Uw klacht wordt binnen 10 werkdagen beantwoord en afgehandeld.
Als een klacht door de vervoerder niet is afgehandeld of niet naar tevredenheid van u is afgehandeld kunt u dit laten weten. Dan wordt eerst door de veroorzaker van de klacht (vervoerder) geprobeerd er samen met u uit te komen. De maximale termijn hiervoor is 3 weken.
Als het niet lukt om er samen met de vervoerder uit te komen, kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Taxivervoer. De kosten hiervoor zijn in eerste instantie voor uw eigen rekening.
Meer weten over de klachtenprocedure? Lees het vervoerreglement en klachtenprocedure.
Bel het nummer voor uw regio:
Regio |
Gemeente |
Telefoonummer |
Utrecht Stad |
Utrecht |
085 - 086 2101 |
Utrecht West |
De Ronde Venen, Montfoort, Oudewater, Stichtse Vecht, Woerden |
085 - 086 2102 |
Lekstroom |
Houten, IJsselstein, Lopik, Nieuwegein, Vijfheerenlanden |
085 - 086 2103 |
Zuidoost Utrecht |
Bunnik, De Bilt, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede, Zeist |
088 - 625 1860 |
Eemland |
Amersfoort, Baarn, Bunschoten, Leusden, Soest, Woudenberg |
088 - 625 1870 |
Gebruikt u Regiotaxi Utrecht als OV-vangnet? Bel dan het nummer van de regio waaruit u wilt vertrekken. |